«Бароко і класицизм»
Готуємо Д/З разом
Самостійна робота
( за Є. Волощук ст. 230-238)
- 1. Культура ХVІІ століття наголошувала на:
А) протиріччях між особистістю і світом;
Б) гармонії особистості і світу;
В) потребі радикальних змін у свідомості людини аристократичного походження.
- Емоційна напруженість, контрастність, динамізм-характерні ознаки:
А) бароко;
Б) класицизму;
В) бароко та класицизму.
- У літературі бароко християнські мотиви та античні:
А) протиставлялися одне одному;
Б) поєднувалися;
В) не були характерні.
- Для митців бароко-реальний світ є:
А) зразком ідеалу;
Б) сном, ілюзією;
В) ворожим для особистості.
- Поглиблений психологізм, самопізнання, метафоричність характерні для:
А) елегій та гімнів;
Б) філософської лірики;
В) панегіриків та мемуарів.
- Для «Сонета 19» Дж. Донна характерним є:
А) поєднання суперечливих начал;
Б) ідеальне зображення дійсності;
В) возвеличення кохання.
- Класицизм-це:
А) стиль доби;
Б) художньо-літературний напрям;
В) стиль доби та художньо-літературний напрям.
- Розвитку класицизму сприяла:
А) громадська думка;
Б) абсолютна монархія;
В) наукові відкриття.
- Норми класицизму як літературного напряму теоретично обґрунтував:
А) Ж.-Б. Мольєр;
Б) Н. Буало;
В) Аристотель.
- Схематизм класицизму потребує:
А) поділу на «негативних» та «позитивних» персонажів;
Б) міфологічної основи творів;
В) релігійного спрямування.
- Правило «трьох єдностей» у драматургії –це єдність:
А) розуму, волі та дій;
Б) місця, часу та дії;
В) матері, батька ті дітей.
- ХVІІ століття у Франції часто називають добою:
А) сонетів;
Б) театру;
В) балету.